top of page
  • תמונת הסופר/ת3DbotX

מדפסות תלת מימד תעשייתיות

טכנולוגיות הדפסה תלת מימדיות תעשייתיות מתקדמות מאוד בשנים האחרונות, ומתפתחות באיכות ההדפסה, האמינות והעלויות. ההתקדמות האחרונה במכונות, חומרים ותוכנה הפכה את מדפסת התלת מימד לנגישה למגוון רחב יותר של עסקים, ומאפשרת ליותר ויותר חברות להשתמש בכלים שהוגבלו בעבר לתעשיות ההייטק.


כיום, מדפסות תלת מימד תעשייתיות מאיצות חדשנות ותומכות בעסקים בתעשיות שונות כולל הנדסה, ייצור, רפואת שיניים, בריאות, חינוך, בידור, תכשיטים וסאונד.


מדפסת תלת מימד תעשייתית יכולה לחולל מהפכה בעסק שלכם, כמו גם להוריד עלויות ייצור ולזרז זמני אספקה. במאמר זה נדון בשימושים השונים של מדפסות תלת מימד תעשייתיות.


שימושים של מדפסות תלת מימד תעשייתיות

ייצור מהיר של אב טיפוס

מעצבים ומהנדסים יכולים ליצור אבות טיפוס ישירות מנתוני CAD מהר יותר מאי פעם, ולבצע תיקונים מהירים ותכופים של העיצובים שלהם בהתבסס על בדיקות ומשוב בעולם האמיתי.


על ידי שימוש במדפסת תלת מימד ניתן לייצר חלקים, מכלולים ותוספים שונים. ייצור תוספים זוהי למעשה התאמה טבעית ליצירת אב טיפוס. מדפסת תלת מימד תעשייתית מספקת חופש צורה כמעט בלתי מוגבל, אינה דורשת כלי עבודה רבים, וניתן לייצר באמצעות חלקים בעלי תכונות מכניות התואמות באופן הדוק לחומרים שונים שמיוצרים בתהליכים מסורתיים.


עם מדפסות תלת מימד תעשייתיות, מהנדסים ומעצבים יכולים לייצר אבות טיפוס מציאותיים ופונקציונליים מהר יותר ובעלות נמוכה יותר מכל שיטת ייצור אחרת. זאת, על מנת לעבור במהירות בין עיצובים דיגיטליים לאבות טיפוס פיזיים. כעת ניתן ליצור אבות טיפוס תוך יום ולבצע איטרציות מרובות של עיצוב, גודל, צורה או הרכבה על סמך תוצאות של בדיקות וניתוח מהחיים האמיתיים. בסופו של דבר, תהליך יצירת אב טיפוס מהיר עוזר לחברות להשיג מוצרים טובים יותר לשוק ובמהירות רבה יותר מהמתחרות שלהן.


ייצור היברידי

ייצור היברידי משלב הדפסת תלת מימד עם תהליכי ייצור מסורתיים כמו הזרקה, צורת תרמופורמציה או יציקה. ייצור היברידי משפר את תהליך הייצור על ידי שיפור הגמישות, הזריזות והעלות-תועלת שלו. כתוצאה מכך, יצרנים מסוגלים לענות על הצרכים העסקיים המשתנים במהירות.


מדפסות תלת מימד תעשייתיות מעצימות את הייצור המהיר והחסכוני של ג'יגים (כלי עבודה שיכול להחזיק את חומר הייצור ולכוון בצורה מדויקת מכשיר שפועל עליו), מתקנים וכלי עבודה in-house. בניגוד לייצור דרך ספק חיצוני הכרוך בעלויות גבוהות ועלול לקחת זמן רב, ייצור in-house מאפשר לחסוך לחסוך ימים עד שבועות של זמן אספקה, לשפר את הזריזות התפעולית ולהפחית באופן דרמטי עלויות.


ייצור כלי עבודה

באמצעות מדפסות תלת מימד תעשייתיות ניתן לבנות כלי עבודה מותאמים אישית שעומדים בקשיחות של רצפת המפעל, ויכולים לעזור לפתור את אתגרי הייצור הקשים ביותר. ניתן לאמת את תהליכי הייצור, לפתור בעיות DFM ולהגביר את הגמישות על ידי הדפסה ישירה של כלי עבודה לשימושים שונים, החל מפיתוחים בהזרקה ועד כיפוף צינורות CNC.


ייצור ג'יגים ומכשירים

מדפסת תלת מימד מאפשרת לצמצם את העלויות ולהגביר את הקצב על ידי ייצור ג'יג'ים ומכשירים ללא צורך במינימום כמויות להזמנה או תכנות מסלולי כלים, עם מבחר חומרים רחב ועלויות ציוד נמוכות. תוכלו לשפר ללא הרף את המוצרים שלכם ולהגיב במהירות וביעילות לבעיות בקו הייצור עם ג'יג'ים ומכשירים המשפרים תהליכי הרכבה או QA.





נסו אותה - מדפסת תלת מימד תעשייתית

הדור האחרון של מדפסות תלת מימד תעשייתיות הפך את ייצור אבות הטיפוס והמכשירים המיועדים לשימוש קצה למהיר ומשתלם יותר, ופתח בפני חברות רבות את הדלת לשימוש בהדפסת תלת מימד כדי לשפר את פיתוח המוצר וייצורו.

518 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page